Διοργανωτής:ΔΕΘ-HELEXPO Α.Ε.
Τόπος:Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Ημερομηνίες:18/10/2014-20/10/2014
Ωράριο Λειτουργίας:Σάββατο & Κυριακή 10:00-20:00, Δευτέρα 11:00-19:00
Είσοδος:Αποκλειστικά για Εμπορικούς Επισκέπτες
Τιμή Εισιτηρίου:Είσοδος Ελεύθερη
Συχνότητα:Ετήσια
Αριθμός προηγούμενων Διοργανώσεων: 28

Λίγα λόγια για τη Διοργάνωση:

Στην KOSMIMA συμμετέχουν κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς, αντιπρόσωποι & χονδρέμποροι κοσμημάτων, ωρολογίων & πολύτιμων λίθων, καθώς και εταιρίες με ασημένια είδη, είδη συσκευασίας και μηχανήματα. Απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, να ανανεώσουν τις επαφές τους και να αναπτύξουν συνεργασίες με νέες και γνωστές εταιρίες του κλάδου, ενώ φέρνει σε επαφή τις δυναμικότερες ελληνικές εταιρίες του κλάδου με επιλεγμένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

Ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της KOSMIMA είναι η συμμετοχή εταιριών με ελληνικό κόσμημα, που διακρίνεται για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και την υψηλή κατασκευαστική του ποιότητα και με ορθόδοξο θρησκευτικό κόσμημα (σταυρό) και αντικείμενο.

Η KOSMIMA τελεί υπό την αιγίδα της ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Κοσμηματοπωλών Ωρολογοποιών).

Υπεύθυνος Έκθεσης:  Άννα Τομπάζη
Τηλ.: 2310 291 162
Φαξ: 2310 291 553
Ε-mail: 
gold-silver@helexpo.gr
Website: http://kosmima.helexpo.gr/kosmima

Ενδεικτικά Αποτελέσματα Έρευνας σε Εκθέτες και Επισκέπτες:
Συγκεντρωτικά Στοιχεία Έκθεσης:

Επίσης από τους Hosted Buyers, ζητήθηκε να βαθμολογήσουν με άριστα το 10 την Διοργάνωση της 29ης KOSMIMA. Ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 52,6% βαθμολόγησε την Έκθεση θετικά με 7 ή 8, ενώ οι χαμηλές βαθμολογίες συγκεντρώνουν πολύ μικρά ποσοστά έως και μηδενικά. Πιο αναλυτικά, τα αποτελέσματα της βαθμολογίας της 29ης KOSMIMA αποτυπώνονται στο παρακάτω διάγραμμα.

Διάγραμμα. Βαθμολογία 29ης KOSMIMA

Όσον αφορά το βαθμό επιτυχίας των αρχικών στόχων που είχαν τεθεί από τους Εκθέτες με τη συμμετοχή τους στην «Κόσμημα 2014», η γενική εικόνα δείχνει έναν πολύ καλό και καλό βαθμό ικανοποίησης των στόχων αυτών.

Οι στόχοι των Εκθετών επιτευχθήκαν σε μεγάλο βαθμό όπως δείχνουν τα αποτελέσματα. Ειδικότερα, o στόχος της πληροφόρησης φαίνεται να έχει επιτευχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό, καθώς το 29,5% των Εκθετών κρίνει καλό το βαθμό επίτευξης, το 34,1% πολύ καλό και το 15,9% κρίνει εξαιρετικό το βαθμό επίτευξης. Ο στόχος της προβολής της επιχείρησης κρίνεται ομοίως. Συγκεκριμένα το 45,5% των Εκθετών θεωρεί ότι ο συγκεκριμένος στόχος επετεύχθη σε καλό βαθμό και το 27,3% σε πολύ καλό και σε 11,4% σε εξαιρετικό βαθμό. Εξίσου καλή εικόνα επίτευξης παρουσιάζει ο στόχος της δημιουργίας επαφών για παραγγελίες από νέους πελάτες, καθώς το 44,2% των εκθετών κρίνει καλό το βαθμό επίτευξης και το 30,2% κρίνει το βαθμό επίτευξης του στόχου καλό και εξαιρετικό. Ο στόχος της ανανέωσης επαφών με παλιούς πελάτες, σύμφωνα πάντα με τις απόψεις των Εκθετών, φαίνεται να ικανοποιήθηκε αρκετά. Ειδικότερα το 45,2% των Εκθετών αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος στόχος επετεύχθη σε καλό βαθμό,  το 28,6% σε πολύ καλό και το 16,7% σε άριστο βαθμό. Τέλος, σύμφωνα με τους Εκθέτες άλλοι στόχοι που τέθηκαν από αυτούς στην Έκθεση  ήταν η δημιουργία διεθνών επαφών, καθώς και η αποκόμιση θετικών σχολίων από τους επισκέπτες  ώστε να ενθαρρύνονται τόσο οι παλιοί όσο και οι νεότεροι δημιουργοί.

Από την αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων των Εκθετών φαίνεται ότι γενικότερα το μεγαλύτερο μέρος των στόχων ικανοποιήθηκε. Το στοιχείο αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς έτσι φαίνεται και ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης των Εκθετών.

Αναλυτικά ο βαθμός επιτυχίας των στόχων συμμετοχής των Εκθετών στην «29η KOSMIMA» παρουσιάζεται στο ακόλουθο διάγραμμα.

Ακόμα ένα πολύ θετικό στοιχείο για τη Διοργάνωση είναι το αρκετά μεγάλο ποσοστό των Εκθετών που δηλώνει την πρόθεσή του να συμμετέχει και στην επόμενη KOSMIMA. Συγκεκριμένα το 64,0% των Εκθετών δηλώνει ότι θα συμμετέχει στην επόμενη KOSMIMA και το 36,0% ότι ίσως θα συμμετέχει. Αντίθετα, το ποσοστό των Εκθετών που δηλώνει ότι δεν θα επαναλάβει την συμμετοχή είναι μηδενικό.

Διάγραμμα. Σκοπεύετε  να  λάβετε μέρος στην επόμενη KOSMIMA;

Ένα θετικό στοιχείο των Εκθετών της «Κόσμημα 2014» για τη διοργάνωση είναι η δήλωση τους ότι η συμμετοχή στην Έκθεση θα τους αποφέρει μελλοντικά για τις επιχειρήσεις τους επιπλέον δραστηριότητα σε ποσοστό 95,0%.

Διάγραμμα. Πιστεύετε ότι η συμμετοχή σας στην Έκθεση θα επιφέρει μελλοντικά (μετά τη λήξη της Έκθεσης) για την επιχείρηση σας επιπλέον δραστηριότητα;

Όσον αφορά το σκοπό της επίσκεψης στην Έκθεση, ένα μεγάλο ποσοστό των Επισκεπτών δηλώνει ότι επισκέφθηκε την Έκθεση για ενημέρωση (46,0%). Ακολουθούν οι λόγοι των αγορών και των καινούργιων επαφών με ποσοστά 34,0% και 20,0% αντίστοιχα. Αναλυτικά στοιχεία για το σκοπό επίσκεψης της Έκθεσης παρουσιάζονται στο παρακάτω διάγραμμα.

Διάγραμμα. Ο σκοπός σας επίσκεψής σας στην Έκθεση είναι:

Οι εμπορικές συμφωνίες και οι εμπορικές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην φετινή KOSMIMA παρουσίασαν μια πολύ θετική εικόνα για τη Διοργάνωση. Συγκεκριμένα, το 59,0% των Επισκεπτών πραγματοποίησε κάποια εμπορική συμφωνία/εμπορική συναλλαγή, ποσοστό αρκετά υψηλό για την Έκθεση.

Διάγραμμα. Πραγματοποιήσατε κατά την διάρκεια της επίσκεψής σας στην Έκθεση εμπορικές συμφωνίες / εμπορικές συναλλαγές;

Οι χώρες προέλευσής των Ξένων Εμπορικών Επισκεπτών (Hosted Buyers) είναι η Κύπρος, ο Λίβανος, η Ιορδανία, η Τσεχία, η Τουρκία, η Ουγγαρία, η Βουλγαρία, η Ρωσία . Η Ρωσία και ο Λίβανος συγκέντρωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά, με 30,0% και 25,0% αντίστοιχα, ενώ σημαντικό ποσοστό παρουσιάζει και η Κύπρος, καθώς το 15,0% των Εμπορικών Επισκεπτών προέρχονται από εκεί.

Διάγραμμα. Χώρα προέλευσης Hosted Buyers

Πολλή μεγάλη επιτυχία σημείωσαν επίσης και οι συναντήσεις των Ξένων Εμπορικών Επισκεπτών με τους Εκθέτες της 29ης KOSMIMA. Τα ραντεβού που κλείστηκαν από το Διοργανωτή, πραγματοποιήθηκαν σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό και τα αποτελέσματα από αυτές τις συναντήσεις κρίνονται θετικά, σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι ίδιο οι Hosted Buyers. Συγκεκριμένα οι Ξένοι Εμπορικοί Επισκέπτες σε ποσοστό 100% ανέφεραν πως είχαν αποτελεσματικές συναντήσεις στην 29η KOSMIMA, όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα.

Διάγραμμα. Αποδοτικότητα συναντήσεων 29ης KOSMIMA με τους Εκθέτες